Buscar este blog

jueves, 12 de abril de 2018

Charla sobre jornada continua / Xerrada sobre jornada contínua



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkMGUlGhr6GGZSDqomebI7tSkadQJLX14Ec2Z82gKu9fT2GOZ56RUKaRXMk3bn6cooQygH4UuXWtuMygZo8mGCUo48jxWps-J1Fv-4UhNV5oSVgq_mfG13vnoe5rr5v28HsaxXUVD6Xl0/s1600/dibuix-temps-escolar-para-web.jpg
(Fuente: http://www.fapa-valencia.org)

Charla sobre jornada continua

Aunque nuestro colegio no ha presentado un proyecto para proponer la posibilidad de cambiar a la jornada continua el próximo curso, el debate está sobre la mesa.

El próximo lunes, 16 de abril, a las 17 horas, se realizará en el colegio una charla acerca de este tema a cargo de un asesor de FAMPA-Valencia -la Confederación de AMPAs Gonzalo Anaya, de la que formamos parte-.

Las personas que participen en la charla dispondrán de un servicio de cuidador/a para niños/as (aforo limitado de este servicio: 40 niños/as). Este servicio consistirá en actividades lúdicas y será proporcionado por monitores/as de la empresa de extraescolares Cambridge Kids.

¡Os animamos a participar en la escuela de padres/madres Aprenent Junts!


Xerrada sobre jornada contínua

Encara que la nostra escola no ha presentat un projecte per a proposar la possibilitat de canviar a la jornada contínua el proper curs, el debat està sobre la taula.

Dilluns que ve, 16 d'abril, a les 17 hores, es realitzarà a l'escola una xerrada sobre aquest tema a càrrec d'un assessor de FAMPA-València (La Confederació d'AMPAs Gonzalo Anaya, de la qual formem part).

Les persones que participen en la xerrada disposaran d'un servei de cuidador/a per a xiquets/tes (aforament limitat d'aquest servei: 40 xiquets/tes). Aquest servei serà proporcionat per monitors de l'empresa d'extraescolars Cambridge Kids.

Vos animem a participar en l'escola de pares/mares Aprenent Junts!

No hay comentarios:

Publicar un comentario